ده اشتباه بزرگ در لاك زدن

مرجع تخصصي زيبايي ،آرايشي

ده اشتباه بزرگ در لاك زدن

۱۰۷ بازديد

اشتباهات رايج در لاك زدن

ده اشتباه كه ناخن هاي شما را بعد از مانيكور يا لاك زدن خراب مي كند

مطمانم همه شما هم مانند من هنگام لاك زدن و يا كاشت ناخن با درگيريهايي براي خشك شدن و مراقبت از آن مواجه هستيد، نكته اينجاست كه اصلا لازم نيست تا مانيكوركار حرفه اي باشيد تا بتوانيد طرحهايي زيبا يا رنگ هايي خاص ايجاد كنيد بلكه لازم است مراقب برخي از اشتباهات رايج در هنگام ناخن زدن باشيد، همه ما اين اشتباهات را انجام مي دهيم و يكي از مسائلي كه همه ما را درگير مي كند، دانستن اين است كه چقدر طول مي كشد تا ناخن ها پس از لاك زدن خشك شود و ميدانم كه همه شما هم همانند من با اين موضوع خيلي درگير هستيد، پس مطمئن باشيد كه تنها نيستيد. با ما در اين مقاله همراه باشيد تا بطور كامل و جامع اشتباهات رايج در لاك زدن را شرح دهيم. مطمانا پس از مطالعه  اين مقاله طول عمر زيبايي ناخنتان چندبرابر خواهد شد.

ما در اين مقاله هشت اشتباه رايج در لاك زدن و نحوه جلوگيري از آنها را گرد هم آورده ايم.

1.  گرفتن حمام آب داغ بعد از مانيكور يا لاك زدن

يكي از اشتباهاتي كه خيلي رايج است دوش گرفتن با آب داغ بلافاصله پس از يك مانيكور است چراكه بعد از مانيكور مدت زماني لازم است تا تغييراتي كه روي ناخن شما انجام گرفته تثبيت شود ،گرفتن آب ولرم مانعي ندارد اما دوش آب داغ را هرگز بعد از انجام پوليش يا مانيكور انجام ندهيد.

دانيل كانديدو، متخصص مانيكور ژليش مي گويد: " قرار دادن ناخن ها در معرض گرما و بخار مي تواند موجب حباب يا لكه  دار شدن ناخنها شود. بهتر است  اجازه دهيد تا يك تا دو ساعت از مانيكور بگذرد و سپس براي دوش گرفتن اقدام كنيد."

https://www.disinfectandfog.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.